Széllel Szemben

Magyarok a magyarokért... szellelszemben@gmail.hu Főszerkesztő: -SakMatt Szerkesztők: -Adamyno -FireProof -Ginfoka

Szavazás

Friss hozzászólások

  • Tekes: Ordas baromság úgy, ahogy van! Viccnek jó, csak az a baj, hogy egyes "hígmagyarok" komolyan veszik... (2013.08.23. 23:21) VILÁGSZENZÁCIÓ - Magyar Piramist találtak!
  • fireproof: youtube embened kódot bemásolod a szövegedbe ahova a vidit akarod, kijelölöd és Forráskódot benyom... (2010.05.03. 10:10) Május 1. - Nemzeti ellenáláls
  • Adamyno: Szerintem leírhatod a bunyós sztorit :D (2010.04.30. 16:40) Mikor jövünk!?
  • Adamyno: Mit jelent az, hogy viccesen? Felügyelő bizottság tagja voltam és nem kívánom kommentelni a történ... (2010.04.20. 22:35)
  • Adamyno: Így van :) (2010.04.10. 02:13) Nincs sok időnk...

Választások elött 2 nappal!

2010.04.09. 14:34 :: sakmatt

Reggel megyek az iskolába. Látom egy idős ember, hogy jobbikos újságokat dob be minden postaládába! Egyszer csak megállt és az én kezembe is benyomott egyet! Rövid eszmecsere után azt mondta " a fiatalokra van szükségünk! Lehet nem érem meg Magyarország feltámadását, de te igen! Ezt az újságot mutasd meg minden embernek, akinek tudod (így is tettem), és szebb jövőt kívánok neked!" - ezeket, a szavakat fél sírva (ha van ilyen) mondta el. Én is meghatódtam egy kicsit, de tudtam, rajtunk a sor! 

Ma több embert is megkérdeztem, hogy mi a véleménye a Jobbik pártról! Sajnos az esetek többségében azt a választ kaptam, hogy tetszik nekik, de azért nem szavaznak rá, mert megszüntetné az RTL-t és a TV2-őt! "Üdv Abszurdisztánból"! Tovább nem is mondok semmit, ennyi elég is volt, látszik, még mindig hol tartanak az emberek...

Folytatjuk...

Szebb Jövőt! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szellelszemben.blog.hu/api/trackback/id/tr101907374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása