Széllel Szemben

Magyarok a magyarokért... szellelszemben@gmail.hu Főszerkesztő: -SakMatt Szerkesztők: -Adamyno -FireProof -Ginfoka

Szavazás

Friss hozzászólások

  • Tekes: Ordas baromság úgy, ahogy van! Viccnek jó, csak az a baj, hogy egyes "hígmagyarok" komolyan veszik... (2013.08.23. 23:21) VILÁGSZENZÁCIÓ - Magyar Piramist találtak!
  • fireproof: youtube embened kódot bemásolod a szövegedbe ahova a vidit akarod, kijelölöd és Forráskódot benyom... (2010.05.03. 10:10) Május 1. - Nemzeti ellenáláls
  • Adamyno: Szerintem leírhatod a bunyós sztorit :D (2010.04.30. 16:40) Mikor jövünk!?
  • Adamyno: Mit jelent az, hogy viccesen? Felügyelő bizottság tagja voltam és nem kívánom kommentelni a történ... (2010.04.20. 22:35)
  • Adamyno: Így van :) (2010.04.10. 02:13) Nincs sok időnk...

"Kedves választó polgár" - fiatalok üzenete a választókhoz

2010.04.08. 21:21 :: sakmatt

Kedves választó polgár! 

Mi fiatalok (0-17) nem szavazhatunk. De az üzenetünket el szeretnénk juttatni önökhöz/hozzátok!

 A mostani szavazás Magyarország történelmében kulcsfontosságú, mert a jövőnkről van szó! Igen a mi jövőnkről is! Ugyebár jöhet most a támadás, hogy miért "politizálunk". Kedves olvasó! Akinek van gyereke, kérem, kérdezze meg tőle hogy hány cigány fenyegette/verte/lopta/terrorizálta meg! Szeretnénk mi is megakadályozni, csak nem tudjuk mivel, csak ezzel az üzenettel! Miért pont egyből a cigánybűnözés? Mert nap, mint nap úgy az ön gyereke, úgy mi is szembesülünk a fent említett dolgokra! Maga szeretné, hogy a gyereke úgy nőjön fel, hogy ellopják a uzsonnáját? Vagy hogy naponta megverik, mert csupán magyar? A mostani választásokon egyetlen egy párt sem foglalkozik a "cigánybűnözéssel". Kivéve a Jobbik Magyarországért Mozgalom! Igen ezaz a párt, amit nap, mint nap ocsmányoznak, mind a ReTeklub, és a TelaViv 2-n. Miért nevezem így őket? Mert hazaárulók! Igen kijelentem így, igen! Az normális hogy nem adták le az elmúlt hónapok cigánybűnözéssel kapcsolatos híreket? Megvert egy 90 éves nagymamát, aki nem sokkal később belehalt sérüléseibe. Húsvétkór kaszával mentek "locsolkodni" a cigányok, egy meg halt. 10-20 dolgot el tudnék még mesélni, de nézzenek utána (kuruc.info)!  Ha szeretné hogy mi, fiatalok, úgy nöjjünk fel, hogy a földeinket eladják - Izraeli kezekbe, akik a naponta terrorizálják, megtámadják, és megalázzák. (Apropó Izrael: Ön tudta hogy Izrael megtámadta megint a muszlimokat, húsvét reggel? Nem? ) Ha szeretné, hogy az adóságokba fulladjunk meg, ha szeretné hogy a nemzete, amiért a maguk nagyapái harcoltak, azt eladják, ránk meg nem gondolnak, akkor kérem, szépen szavazzanak  Fideszre, az MSZPre, és a többi "pártra". Ha pedig azt szeretné, hogy a történelmünket, ne alázzák, a magyart ne lopják meg, ha szeretné, hogy mi fiatalkorúak jól éljünk, tehermentesen, akkor szavazzon a Jobbikra! Nem saját üzenetként szántam ezt, hanem a velem egykorúak üzeneteként! Mi nem vagyunk rasszisták, csak mi igen is vállaljuk, hogy igenis van cigánybűnözés! Ha hiszik, ha nem Magyarországon a törvényellen elkövetett bűncselekmények 70%-át roma származásúak követik el! Kérünk minden szavazópolgárt, a fiatalok nevében hogy április 11.-én, szavazzon a Jobbik Magyarországért Mozgalomra! "Lehet maguknak, még van a nyugdíjuk, de ha gyermekeiknek, unokáiknak nem lesz, forduljanak fel szegények munka, bér nélkül? Ha az én tehenem megdöglött, dögöljön meg a gyermekeinké is? Önöket a Kádár korszakban a Horthy rendszerrel ijesztgettek, és akik ezt tették azok ma brutális kizsákámyolói, földes urai, elnyomói, az önök gyermekeinek, unokáinak, dédunokáinak.” És a végére: Ez nem rasszizmus ez ragozás!
 
Én tanulok, te tanulsz, ő lóg.
Én vizsgázom, te vizsgázol, ő nem buktatható.
Én dolgozom, te dolgozol, ő hátrányos.
Én spórolok, te spórolsz, ő segélyt kér.
Én építek, te építesz, ő igényel (és kap is).
Én gyereket szülök, te gyereket nemzel (annyit, amennyit el tudunk tartani), ő világrapotyogtatja tucatjával, és eltartatja velünk.
Én nevelem a gyerekemet, te neveled a gyerekedet, ő megveri a gyerekeinket.
Én megvásárolom, te megvásárolod, ő kirabol.
Én kertészkedem, te kertészkedsz, ő ellopja.
Én állatot tenyésztek, te állatot tenyésztesz, ő elhajtja.
Én továbbképzem magam, te továbbképzed magad, ő segélyt kap.
Én adót fizetek, te adót fizetsz, ő visszaigényel.
Én nyugdíjjárulékot fizetek, te nyugdíjjárulékot fizetsz, ő méltányossági nyugdíjat kap.
Én korán meghalok, te korán meghalsz, ő a társadalom áldozata ha korán meghal.
Az én hamvaimat szétszórják, a te hamvaidat kicsi betonfalba falazzák, ő családi márványozott, aranyozott, étellel, itallal pénzzel, arannyal megrakott kriptában tér örök nyugalomra!
 
 
 
Tisztelettel: Fiatalok

 

Szebb jövőt! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szellelszemben.blog.hu/api/trackback/id/tr501905693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása