Széllel Szemben

Magyarok a magyarokért... szellelszemben@gmail.hu Főszerkesztő: -SakMatt Szerkesztők: -Adamyno -FireProof -Ginfoka

Szavazás

Friss hozzászólások

  • Tekes: Ordas baromság úgy, ahogy van! Viccnek jó, csak az a baj, hogy egyes "hígmagyarok" komolyan veszik... (2013.08.23. 23:21) VILÁGSZENZÁCIÓ - Magyar Piramist találtak!
  • fireproof: youtube embened kódot bemásolod a szövegedbe ahova a vidit akarod, kijelölöd és Forráskódot benyom... (2010.05.03. 10:10) Május 1. - Nemzeti ellenáláls
  • Adamyno: Szerintem leírhatod a bunyós sztorit :D (2010.04.30. 16:40) Mikor jövünk!?
  • Adamyno: Mit jelent az, hogy viccesen? Felügyelő bizottság tagja voltam és nem kívánom kommentelni a történ... (2010.04.20. 22:35)
  • Adamyno: Így van :) (2010.04.10. 02:13) Nincs sok időnk...

Egy apa levele hozzánk: Keresem azt a személyt, aki megtalálta lányom holttestét!

2010.04.02. 20:26 :: sakmatt

Olvasó: Keresem azt a személyt, aki megtalálta lányom holttestét!
2010. április 01. 21:30
HunHír.Hu

"Egy tragédia történt a családomban és muszáj megosztanom veletek, mivel a
hatóságokat nem érdekli. (A helyesírásért elnézést kérek.) Szombaton délelőtt
10h-kor találták meg a lányomat a Margit-szigeten holtan, még nem volt 34 éves.
Engem 12:30-kor értesített a IX. kerületből két rendőr, akik nagyon rendesek voltak
mert, hogy a mi rendőreinknél ez furcsa." Olvasónk levelét eredeti formájában,
változtatás nélkül közöljük.
HunHír (Szolgai-pólók)

Közölték, hogy a lányomat furcsa körülmények között találták meg holtan. A kérdésre,
hogy mi az a furcsa, annyit mondtak mielőtt telefonáltak volna(nem tudom kinek),
hogy félmeztelen volt és a nadrágja is félig le volt húzva, száján és alsó
testrészén valamilyen váladék volt valamint, hogy gyógyszeres dobozok voltak
körülötte. Mivel tudtam, hogy semmi oka nem volt véget vetni az életének,mikor
magamhoz tértem elkezdtem utána járni, kivel volt utoljára a lányom, mivel azt is
tudtam, hogy egyedül nem ment volna ki a Margit-szigetre. Miután kiderítettem és
számon kértem a roma származású férfit és megkérdeztem, hogy mit keres nála a lányom
telefonja össze-vissza beszélt. Kihivtam a XIII. kerületi rendőrséget, hogy
segítsenek megtudni a férfi adatait, de velem kezdtek el fennhangon beszélni, hogy
értsem meg, hogy a lányom öngyilkos lett. Természetesen én mondtam, hogy kizárt,
mivel most akart új lakásba költözni 16 éves lányával azért, hogy ne kelljen sokat
utaznia vidéki házából. A rendőröket a férfi nem érdekelte, viszont engem
leigazoltattak.

Ezek után nagy nehezen megtudtam, hogy lányom holtteste, már a IX. kerülteben a
Lenhosék utcai bonctan intézetben van. A látvány megbotránkoztatott! Most már
teljeséggel biztos voltam, és vagyok benne, hogy lányom nem önkezüleg végzett
magával. Arcán sérülések találhatók, a körmei alatt föld ami ismét nem ad
magyarázatot semmire. De már a helyszínből is gyanítottam, hogy nem lehetséges az
önkezűség. Hétfőn(2010. 03. 29.) megkaptam személyes holmiait, amiben benne volt a
pólója, azon egy nagy méretü sport cipő nyom volt látható, amit véleményem szerint
nem csak nekem kellett volna meglátni. Mai napig semmilyen érdemleges információt
nem közölnek a hatóságok, illetve félre vezetnek, például: a bonctan intézetben a
férfi közölte velem, hogy semmilyen sérülés nem található lányomon,
gyógyszer-túladagolásban halt meg. Csak, hogy a saját szemünkel láttuk a
sérüléseket, és le is fotóztuk, de azzal a tudattal, hogy ne tudják letagadni a
későbbiekben és félre vezetni, mivel mostanában minden furcsa halál esetében
öngyilkosságot állapítanak meg.

Ezekből kiindulva szeretnék a kérdéseimre választ a hatóságoktól:
-Miért ment volna egyedül a Margit-szigetre, holott volt lakása?
-Miért vetközött volna le meztelenre, ha öngyilkos akar lenni?
-Mit keresett föld a körmei alatt?
-Mit keresett a telefonja annál a bizonyos roma származású férfinál akivel utoljára
volt,és miért törölte ki az összes hivásinfot?
-Miért nekem kellett kideríteni, hogy egyáltalán kivel volt utoljára?
-Miért tagadják le, hogy meztelen volt.
-Miért voltak sérülések az arcán, hogyan szerezte öket?
-Miért volt sáros a teste?
- Hová lett a pulovere?

Majd mivel láttam hogy valami nem igazán tiszta,bár milyen nehéz is volt mégegyszer
megnéztem jobban, és láttam hohy több sérülés van rajta.Arcán négy sérülés,a
karján,és az újján.Érzésem szerint ezt is ugy akarja lezárni a
rendőrség,öngyilkosság és kész!Kérek mindenkit ha tud valami érdemleges
információval szolgálni,segítsen, a szerkeztöségen keresztül.Ma csütürtök és a
hatóság nem keresi hogy kivel volt utoljára.Gondolom ezekből a részletekből senki
nem hinné el hogy saját maga vetett véget az életének.

Egy fájdalomtól reszkető anya

Ha esetleg megjelenésre méltónak találjátok a cikket.
Köszönöm.
Tisztelettel Kránitz László

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szellelszemben.blog.hu/api/trackback/id/tr901890515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli182 2010.04.06. 09:15:17

Nem mondom azt hogy együtt tudok érezni az Anyával hiszen senki nem tud együtt érezni mert ez annyira brutális.
De azt a sportoló gyilkosát keresik pedig tudják hogy ki volt csak nem csinálnak semmit mert C! Szánalom ez a rendőrség!
süti beállítások módosítása